Fortotto hadde behov for flere automatiseringstjenester, inkludert en e-postkampanje for å øke mersalget, samt en strategi for å skaffe flere Google-anmeldelser. I tillegg jobbet vi med å automatisere CRM-løsninger ved hjelp av kunstig intelligens, som blant annet kan sortere henvendelser og oppdragsforespørsler automatisk og beregne pris/lønnsomheten av hvert oppdrag.
Resultatet av samarbeidet er at kunden sparer mye tid på oppgaver som tidligere var ulønnsomme, og kan heller bruke denne tiden på mer verdifulle oppgaver som å utføre flere oppdrag og øke inntektene.
Henvendelser og oppdragsforespørsler sorteres automatisk, og hvert oppdrag klassifiseres etter pris og lønnsomhet. Dette gjør prosessene langt enklere for kunden.
Med over to års erfaring, fornøyde kunder og god bransje kunnskap leter vi nå etter flere ambisiøse bedriftsansvarlige som ønsker å oppnå fantastiske resultater, er du neste mann? Ta kontakt i dag for en GRATIS konsultasjon!
Kontakt oss